Skolstart ht 2020

Välkomna till Västra Stenhagenskolan läsåret 2020-2021 Hoppas att ni alla har haft ett bra sommarlov! Hösten närmar sig och skolan kör igång på måndag den 17/8 kl. 8.20.

På skolan kommer det att sitta listor i vilka salar ni träffar era mentorer.

Information från mentorer publiceras även för varje klass/grupp i UNIKUM under denna vecka.

Under första skoldagen delar vi ut blanketter, schema och ger eleverna viktig information om trivselregler mm. Hela dagen är schemabrytande och eleverna är tillsammans med sina klasskamrater och mentorer.

From tisdag 18/8 kör vi igång med nya schemat. Titta noga igenom schemat hemma om eleverna har idrott redan på tisdagen!

Elever i år 4-9 får sina skåp och ska ha med sig ett bra hänglås och gärna en märkt extranyckel som mentor kan ha hand om.

Aktuell information om hur vi arbeter kring Covid19 finns på UNIKUM.

MVH Ledning och personal

Västra stenhagenskolan