Hoodies och T-shirts: Din biljett till skolans coolaste mode!

Nu är det äntligen här! Skolans allra första kollektion av Hoodies och T-shirts har landat

Det här är en unik möjlighet att vara en del av skolhistoria genom att skaffa dig en av våra första Hoodies eller T-shirts. Vårt sortiment är designat med skolandan i åtanke och är det perfekta sättet att visa upp ditt engagemang för gemenskapen.

För att göra detta specialtillfälle ännu mer minnesvärt har vi skapat ett formulär där du kan välja mellan Hoodies och T-shirts samt ange önskad storlek. Klicka på nedan länk för att kolla till forms formulär för att göra din beställning och vara en del av denna historiska händelse.

Länk till Formsfömulär

Vänligen notera att anmälan med formuläret är bindande och att du därmed åtar dig att genomföra ditt köp.

26 januari 2024